📅 Yayın Tarihi: 15 Şubat 2026
Dijital dünyanın en samimi köşesi olan Askyolu.net, sıradan bir sohbet sitesi olmanın ötesine geçerek kullanıcılarının ruhuna dokunmaya devam ediyor. Arkadaşımız Nare’nin büyük emeklerle hazırladığı “Nare Yaz Kızım” dergisi, sadece bir içerik değil; bir topluluğun ortak hafızası, gülümsemesi ve bazen de hüzünlü bir iç çekişidir.
Bu özel sayıda, mobil sohbet odalarımızın o bitmek bilmeyen enerjisini 40 sayfalık bir serüvene sığdırdık. Dergimizin sayfalarını çevirdikçe şunlarla karşılaşacaksınız:
İlişki Soruları ve Cevapları: Aşkın ve dostluğun en samimi halleri, kullanıcılarımızın dürüst itiraflarıyla şekilleniyor.
Unutulmaz Anılar ve Hatıralar: “Hala hatırlıyor musun?” dediğimiz o eski chat akşamları, radyo yayınlarındaki unutulmaz anlar ve yıllara meydan okuyan arkadaşlıklar.
Şiir Tadında Dizeler: Kalemin kağıtla değil, klavyenin yürekle buluştuğu en içten şiirler ve edebi dokunuşlar.
Gırgır Şamata ve Eleştiri: Kendimizi eleştirmekten çekinmediğimiz, kanal içi şamatayı ve eğlenceyi doruklarda yaşadığımız o meşhur diyaloglar.
Çünkü Ask yolu, paylaştıkça büyüyen bir ailedir. Bu dergi; bir daktilonun başında geçmişe özlem duyan ama geleceğe umutla bakan, seviyeli sohbet anlayışını benimsemiş herkesin ortak sesidir. İtiraf köşemizden travmalı anılarımıza kadar her sayfa, sitemizin gerçek ve yaşayan bir topluluk olduğunun kanıtıdır.
Siz de bu büyük ailenin bir parçası olmak, kendi hikayenizi yazmak ve canlı radyo eşliğinde samimi dostluklara yelken açmak istiyorsanız, doğru yerdesiniz.
Şimdi arkanıza yaslanın ve Nare’nin kaleminden dökülen bu eşsiz derginin tadını çıkarın. Unutmayın, dilediğinizi yazmak için buradayız!









































EfuLim
Nare emeğine sağlık canım okurken çok keyif aldım🌸 Veeeeee Kimseden üstün değilim yahu 🤣🤣 ama güzel zeki ve zenginim 💰 💵 🤩 🧠jajjssjsjsj . Cevahir olayına çok güldüm çok komikti, ben gamzeli duygu şaşıyız sjjssjjssj. Bir de Şrfszlere ayrı bir zaafım var ya sjsjsj. Maysa hanım ilişki uzmanı olmuş harbiden her şey güzel düşünülmüş 🌸🌸 eqe abi yanındaki kim meraklandım 🤣 bu dergi çok güzel çok ses getirecek , yorumlarda ve beğenilerde buluşalım 🧿🌸 Birde favori sayfam 36. 🇵🇸🇹🇷
Sito
çok güzel olmuş emeklerinize sağlık arkadaşlar..
MaySa
Emeğine sağlık narem;* ıncığına cıncığına kadar okuyup okuyup yorum yapacağım
Nehir
Emeğine sağlık Nare mmmm Uykum açılsın detayli okuyup yorumlicam 😘
GamzeLi
Ya Nare mm sen bir harikasın. Okurken çok eğlendim))) Ben serkandan ve sizden kopamam ; dost kalirim yine kalırım ❤️. Ziyan in vurulma sahnesine çok güldüm 🤣 bu kadarını bende beklemiyordum Guvercinden )) . Ve Serkan kimle camda uyudun hemen açıkla :d Emeğinize sağlık nare mm . MaySa hocam cevaplarınız mük 😘
GuVerCin
Emeğine sağlık Nare çok güzel eğlenceli olmuş.. 38.sayfadaki sorulan soruya cvp veriyorum) “Eskiden biraz kıpır kıpır oluyordum o konularda, ama meğer mesele kıskançlık değil güvenmiş. Şimdi içim daha sakin, çünkü Ziyanı biliyorum.Güvenle gelen sakinlik çok değerli...M♡N GamzeLi inan ne zaman yazdım hatırlamıyorum)) MaySa cevaplar harika emeğine sağlık...
Nare
Bende şimdi birazdan çayımı alıp sanki dergiyi ben yapmamışim gibi ilk kez okuyormusum gibi yorumlayacagim .dd yorumlarda favorİ sayfa numaralarİnizi yazın. Bir sonraki dergi için yön vermeme sebep olcak.. ___ Benim en çok keyif alarAk hazırladığım sayfa tabiykide karikaTur sayfaları ❣️ özellikle ziyan in vurBanaağ sayfasına bakıp bakıp gülüyorum. 🌸🌸 Eleştiri sayfasında neden nare kendini elestirmedi diyenler olabilir, yorum sayfaları size ait, hunharca beni elestirebilirsiniz 😌 birazdan devam edeceğim her sayfayı yorumlayacagim bende .dd
SiLa
Çok keyifli ve eğlenceli bir dergi olmuş öncelikle sevgili Nare nin sonrada katkida bulunan herkesin emeğine sağlik 🩶🩶
SeRKaN
Derginin açıklama kısmını okudum daha sayfaları okumaya geçemedim müsait olunca birazdan okuyacağım hepsini çayımı alıp son bir yılın bütün gündemini bu dergilerde okuyacağım zvxbzbzbzbznznznnz okuduktan sonra detayları ineceğiz arkadaşlar xbxbznznxn
SeRKaN
Biz kimiz kısmında DuyGunun yorumu çok dikkatimi çekti ya Bir yanımız aşk-ı memnu bir yanımız yaprak dökümü..
SeRKaN
Nare Şuan ÖMER Yanımda dükkanda kahvaltı yapıyoruz diyor telefonu bırak kahvaltını yap ondan sonra yorumlarına geçersin zbznsnznznzn
Nare
Serkan ömere şöyle oda yorum yapsın. Sohbetini özlediğimi ve onun yorumlarının benim için önem arz ettiğini kendisine iletirsin .d
Nare
Sıla teşekkürler canım keyifle..
Nare
Sito tesekkuler..
She
Emeğinize sağlık..
Ayca
Emeginize yureginize saglik hayirli olsun
Sinem
Nare mmmmm benim canimsin sen bana sanalin kattigi en buyuk dostluk sanalda olsa bir insana sonsuz guvenmenin bisey desem acaba bana sirtini donermi diye bir saniye bile suphe etmedigim gercek dostum kardesimsin sende iyiki warsin seni cok sewiyorum emegine yuregine saglik cok guzel bir dergi olmus cok emek vermissin okurkende cok eglendim ellerine saglik ❤️
DiYaR
Birdaha geri geLmeyecek Bir ömrü ziyaN eden Bu gönLümede kırgınım 🥀 .. Emeği geçen herkese teşekkürler
Selin
Yine bir dergi yine bir emek yine bahsedilmeyen bir isim :) şaka şaka tek tek emeği geçen ismi geçen güzel arkdslarımızn emeklerine sağlık iyiki varsınız
SeRKaN
Tabi Fırat ağabeyimizin köşe yazısı olmazsa olmazdı tebrik ederim.-/
MaySa
Her satırında samimiyet emek ve içtenlik hissettirdin zekana her daim hayran olduğumu biliyorsun:* Okurken sadece bir dergi değil sanki bir dost mektubu okuyormuş gibi hissettim sineme olan duyguların aranızda ki dostluk daim olsun canm❤ karikatür sayfaları çok keyifli kanalımızn mizah seviyesinin masallahı var :D her bir sayfayı keyifle okudum Okurken hem geçmiş sohbet anılarımızı hatırlattı hem de yeni hikâyelerle yüzleşti radikal. Emeğine yüreğine sağlık canm 🌺
LeoN
Nare yine yapmışsın. Yapıyorsun sen bu sporu emeğine yüreğine sağlık (Nare varsa sorun yoktur:) )
Nare
Diyar, she, Ayça teşekkürler .. ___ biz kimiz sayfasında daha çok duygusal cevplar beklerken hababam sınıfı aşkımemnu vs guldurdu beni ve bu ekibin birbiriyle nekadar güzel eglendigini gordum.. 🌸🌸__Maysamm ilişki uzmanı olarak sorulara inanılmaz bir titizlikle cevap verip işi bukadar profosyonellestirecegini, mizahla bu denli harmalayacagini hiç tahmin etmedim. Emeğine sağlık Maysa mm.. ❣️❣️
Nare
Diyar, she, Ayça teşekkürler .. ___ biz kimiz sayfasında daha çok duygusal cevplar beklerken hababam sınıfı aşkımemnu vs guldurdu beni ve bu ekibin birbiriyle nekadar güzel eglendigini gordum.. 🌸🌸__Maysamm ilişki uzmanı olarak sorulara inanılmaz bir titizlikle cevap verip işi bukadar profosyonellestirecegini, mizahla bu denli harmalayacagini hiç tahmin etmedim. Emeğine sağlık Maysa mm.. ❣️❣️
SeRKaN
İlişki uzmanı MaySa hanım :))) sizi tebrik ediyorum özellikle Kaos ve Ege Bey konusunda çok doğru cevaplar vermişsiniz ya gerçekten hiçbir psikiyatri ve hiçbir aile hekimi bunlara bir çözüm çare bulamamıştı.. ve sizin bu cevaplarınızı onların anneleri ile konuşup sunacağım ona göre kararlar alsınlar... Nare hanım ilişki uzmanı olarak kimleri seçeceğini çok iyi biliyor sizden önceki ilişki uzmanı bendim Benim adım aşk doktoru ilişki uzmanı Serkan bey :p
SeRKaN
Nare Bu Resmi kimden aldın yaaa GamzeLi ile uyumustum 🫣
Nare
Leon teşekkürler can.. Fırat can yapmış olduğun paylaşım çok güzeldi ve bunu yayınlamaktan gurur duydum. 🌸🌸 Serkan camda kiminle uyuyakaldigini ne zaman aciklayacaksin ? Gamze bin buna tepkisi ne oldu çok merak ediyorum. Herkez bunun cevabını bekliyor bence. Eqe nin yakalandığı kadın kim merak uyandırıyor. Ondanda aciklma beklioruz. 😅😅___ itiraf köşesinde neşenin efulimle olan diyalogu devamida vardı aslında ama ancak okadarini yayinlayabildim. Dergime renk kattılar ❣️❣️
DuyGu
Nare emeğine sağlık canım gayet güzel olmuş .d
SeRKaN
Zbznznznznz bugün kandil değil kadınım sbsnsnsn yaw Eqe Abe dbdnxnx
Nehir
Simdiii gelelim yorumumaaa Öncelikle Nare mmm emeğine sağlık ablam çok güzel olmuş her zaman ki gibi kaliteni konusturmussun. Her sayfası çok güzel ( eleştiri bölümünün de olması ayrı güzel olmuş ) Biz hem aile hem aşkı memnu ya sjsjsj İlişki uzmani olarak doğru kişiyi secmissiniz çok haklı Maysam.. Eqe dedeee çapkınlık mi peşindesin kim o kız :Dddd Sinemimm için ayrı bir sayfa açılmış onu anlatmaya sayfalar değil, kitaplar yetmez. Benim içinde çok değerli,kıymetli iyiki var o yaa <3 Ama ikinizin dostluğuna da ayrı şahidim sevilionuz ikinizde :* Yeni dergilerini merakla bekliyorum Naremmm:)
Nare
Aşk nedir ? Sorusuna verilen cevaplar aşkın aslında hem tatlı hem acı yüzünü gösterdi bize. 💔 Ziyanla efulimin yolculukta şoförün kullandığı cümleleri mizahlayip yaptıkları imalari herkez anlamamistir bence .dd Serkanin toplantida bana ve dergime ettiği sitemi yapay zekaya sorduğumda tam olarak olanı anlattİ ve bu konuda bişey demek istemiyorum.dd
MaySa
Serkan en rahat cevapladıklarım da ikisi oldu:D
SeRKaN
Nare toplantı gecesi sana çok kızmıştım herkes toplantı odasında hazırdı ama sen yoktun bunu nasıl tutup böyle tatlılığa bağladın hayret ediyorum dbdndndn Sinem Nare Dostluğunu canı gönülden tebrik ediyorum ❤️ Eqe Ziyan Replikleri harika olmuş yaaa Süper dhdndn
MaySa
Nare senle ilk tanıstığımızda bana sende bi ışık var ben gmrüorum demiştin bende.sana bana çok güzel gaz veriorsun demiştim geldiğimiz.nokta sekil-A:D
EfuLim
Bende Şoförün sözlerindeki Subliminal mesajını anlamamıştır herkes diye düşüyorum Nare 🤣🤣 ziyan abi maşallah her konuda bilgisi var 🧿🤣
MaySa
Nare efulim malesef ben anladım rezillerr dedim okurken ;D
Nare
Serkan o değilde bu gece rüyamda Ziyan bana elektrik kablolarıyla elektrik veriyordu. Bana sakın dergide vur banaa dediğimi yayınlama demişti. Sanırım piskolojik olarak gördüm bu rüyayı..dd intikamı büyük olcak farkindayim ama çok eğlendim ben hazırlarken.😅😅😅 Koru beni serkağnnn nsnsnsnsjd
SeRKaN
Xbzzbnznz Nare GamzeLi mmmm bana güveniyor bu yüzden sormadı Sen de ortalığı karıştırma beni sinir etme bak xbxnxnxn
HaNDe
Yaaaaaa😳 Çok güzel olmuş uzun oldu hasret kalali dergilerine Nare mmmm çok keyifle okudum canim emeğine yüreğine sağlık🥰 Ahhh benim kalbimmm enercim MaySa mmm tam bir profesyonel uzman gibisin yeminle her zaman o zekana hayranim canim arkadaşım ne kadarda güzel yorumlamissin soruları gerçekleri çok güzel dile getirmişsin tebrik ederim enercimmm💕😘😘 Şuna da açıklık getirmek istiyorum özel hayatım hakkında yorum yapmak istemiyorum HaN in kanala gelmemesi benimle alakalı değil teşekkür ederim. Tekrardan emeğinize yüreğinize sağlık sizi seviyorumm
Eqe
Yaw fotodaki kadın rezerve için gelişmişti toplu bir yemekleri varmista dedim bir kahve iç sadece öyle oturduk Serkan efendi çekmiş sanırım ha serkancim piskolojim gayet iyi sadece orda beynim yorgun demişim ((((:
Mucize
Nare m emegins yüreğine sağlık keyif alarak ve yine nedense dışarıdan izledim ama .d çok güzeldi herşey ve çok komik eğlenceli bir o kadar anlamlı emeğine sağlık ismi geçen malzeme veren herkesin de 😊
ayNa
Emeğinize sağlık Nare hanım.
Neşe
Nare eline emeğine sağlık
Eqe
Dj de neden benle Leon gariban gibi sol.losede durmusuz
Eqe
Serkancim.piskolojimiz gayet yerinde bir ara sarsildi ama duzeldik camda yatan cocuk seni hahahah
SeRKaN
MaySa Seni kınıyorum aşk doktoru olarak herkese Sevgili Eqe Ziyan KaoS duygu vs gs diye başlamışsın bana direk Serkan diye başlamışsın bunu açıklarmisin rica etsem :)
Eqe
Gerçekten eğlenceli emeği geçen arkadaşların emeğine sağlık
GamzeLi
EfuLim şaşıyizz birde benim 3 tane kolum var ahahaa 🤣🤣🤣 .🐙 ahtapot gibiyim maşallah dhhddhdhdhd
MaySa
Serkan sen ve Gamzeli yi yabancı görmemişim bence ordan bak :D
GamzeLi
Serkandan henüz bir cvp gelmedi . Bekliyorum cevabı 😏🤔
EsLim
Çok çok güzel olmuş buram buram emek kokuyor gerçekten keyifle okudum.Emeğine sağlık Nare canım (:
Eqe
Mercimek çorbası ne alaka hahahhaah
GamzeLi
MaySa mmmm ❤️❤️😘
KaoS
Gazeteyi okudum emeğine yüreğine sağlık can ama kafama takılan tek birsey var edenin yanındaki kadin kim gizemli olan kişi kim :)
TuMeR
Emeğine sağlık Nare can yine muhteşem olmuş.herkes hakkında tüm bilgileri aldım :). Mevlam gönlüne göre versin.
KuMSaL
Ay emeğine sağlık nare vallahi bayıldım gulimmi aglimmi mutlu mu olim bilemedim o kadar keyifliydi ki serkanim camda yakalanma fotosuna koptum 🤣🤣🤣
NoBLe
Nare emeğine yüreğine sağlık abim çok güzel olmuş
Başak
Link'i atan arkadaşa teşekkür ederim :) Okumaktan keyif aldığım bir dergi olmuş :) Şiirler, sözler, sorular, cevaplar ve tabiki itiraflar hepsi çok güzel olmuş.. Nare ve Emeği geçen herkesin emeğine düşüncelerine sağlık 🌺 Kişi ayrıldıktan sonra neden eski sevgilisini arada yoklama gereği hisseder ? Katil vurduğu kişinin ölüp ölmediğini kontrol eder genelde :) Bu da öyle bişey mi ?
Beyaz
Emeğine yüreğine sağlık canimm ♥️😘
SeRKaN
Herkes Nare nin benle ilgili isfa resmini merak ediyor 😊 3 buçuk sene falan oluyor Nare ile bir Oruç ayında Cam açmıştık Ordan alınmış bir resimm ✌️
Nare
Evet yorumlarıma devam ediyorum. Eqe nin içtenlikle yazdığı şiir okumaya değer. Yüreğine sağlık Eqe..🌸🌸______ film önerilerinde birtek maysanin önermiş olduğu diziyi izlerim gerçekten güzel bir dizi izlemenizi tavsiye ederim. Dizinin sonunda büyük sürpriz sizi beklior olacak______ Altay'ın köpekle imtihanı ve duygunun vermiş olduğu cevap efsane .d eslim neşe ve gulguzelinin sohbeti çok hoş .d
Nare
Tabiyki ASKFM RADYO BENİM KALBİM 7 YİLLİK EMEGİM. Bütün djlerimize çok teşekkür edeim iyiki bizimleler.❣️❣️
Nare
Gamzenin sorusuna maça bakıyorum diyen Serkan jsjdjdjdjd aşk naraları vs. Serkan fotoraf hakkında ne diyorsa doğrudur inaninız. .d
Nare
Filistin sayfası benim için en özel sayfaydi yorum katmak istemedim. Gerekli görsellerle nasibini alan almıştır diye düşünüyorum. 🇸🇩🇸🇩🇸🇩
Nare
Sinem sen benim canımsın ❣️❣️ Kumsal , Başak, eSlim, Noble abi, Tümer ve Kaos abi Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim..
Nare
Eleştiri sayfasına gelince, Bana küsenler oldu sanırım .d ama ben eleştiri sayfası öncesi açıklamada bu eleştirilerin hiç biri kendi düşüncelerim değildir diye yazmıştım. Ben duyduklarımi yazdım ve sizinde arkanızdan neler konuşulduğunu bilmeniz gerektiğini düşünüp, konuşanlara gerçek cevapları vermenizi istedim. Aslında ben güzel bişey yaptım. Size kendinizi açıklayacağımız alan açtım. Oyuzden bana kümeyin teşekkür edin .dd
Eqe
Başak bence sen gel yanimiza katili fazla yormayalim ((:
Nare
Gamzeli mm güzel yorumların için tesekkr ederim. Hepbirlikte çok güzeliz. Hepimiz icerdeyiz. ____ Annemin şöyle bir güzel lafı vardır paylaşmak isterim. " Bir anne evlat ayırmaz , evlat kendini ayırır.."
Nare
GUvercin tesekkr ederim canım güzel yorumlarin icin. Ziyanla senin sayfasını ziyan yorum yaptıktan sonra yorumlayacagim .dndnd
Nare
Selim canım teşekkür ederim. Başımın geçmediği kişiler hakkında karikatür vs çizmek herhangi bir konuya dahil etmeye çekindim açıkçası. Bir sonraki dergi için malzeme ver bana 💕💕💕
Nare
Serkan neden eleştiri sayfasıyla alakalı hiç yorum yapmadın ??
Nare
"Birgün bir sahabe" der susarım .dd
EfuLim
Nare sineme hitaben yazmış olduğun sayfa ayrıca çok güzel bir detay🌸 .. bir dahakine bana yaz karala bir şeyler ahahshshssbn 🤣🤣
Cey
Yorum okumaya geldim :D
EfuLim
Yorumlar arasında Başak ın yorumu dikkatimi çekti, ne güzel yazmış… 🌸
KaoS
Başak Gözüm baktığı her yerde seni görüyorsa Bu benim suçum değil Kader bir şekilde karşılaştırıyor.
RoSaLinda
Hepsi birbirinden güzel ve tatlı yazılar cidden çok beğendim iyiki askyolu❤️
SeRKaN
Nare eleştiri sayfasında en çok gulbeseker konusu dikkati mi çekti ona da yorum Yapmak istemiyorum demekki bizden daha değerli dostları varmış ne diyebilirim -)
Eqe
Evet burda kaosun sucu yok gözleri seni goruyor hep başak
Evin
Ne kadar içtenlik ile yazılmış sözler kelamlar yorumlar bayıldım her birine… Nare emeğine sağlık sen harika bir detaysın 🦋🥰
SeRKaN
Vaaaaay KaoS&Başak ne tatlı bir atışma biri germihanoğlu tuğtekin bey diğeri Kayı obası'nın yiğit güzeli Gökçe hatun KaoS Başak..✌️
Kuzey
Tek kelimeyle herşey yerli yerinde cuk diye oturmuş mükemmel bir dergi okumaktan keyif aldım herkesin emegine yüreğine sağlık
Eqe
Başak♥️KaoS Yoksa ? Wuuuuu
Neslican
Süper ya bayıldım dergiye efsane
MaySa
Bana iyi dileklerde bulunan herkese çok tesekkür ederim🌼 beni önemseyip katkı sağlayan herkese ben de ayrıca tesekkür ediyorum güzel bir ekip işi ortaya çıktı🌺🌼
Nare
Efulim tamam canım sana da yazicam birdahakine. .dd 🌸❣️ rosalinda, Kuzey güzel yorumlarınız için teşekkürler. 💞 Gamzeli 3 kol detayını kimse görmez sandım ndndndndnd🤪🤪😂
Nare
Efulim tamam canım sana da yazicam birdahakine. .dd 🌸❣️ rosalinda, Kuzey güzel yorumlarınız için teşekkürler. 💞 Gamzeli 3 kol detayını kimse görmez sandım ndndndnd ndndndnd🤪🤪😂
Cevo
Yine efsane bi dergi olmus. Ellerine saglik nare ve soru cevaplariyla maysa senin de zihnine saglik..
Altay
Nare ve Maysa ve diğer arkadaşlar emeğinize sağlık cok guzel olmuş. Ve tebrik ediyorum. Yolunuz acık olsun başarılar dilerim.
Nare
Efulim seninde emeğine sağlık canım benim. Akşam yarışmamız var çok eğlenceli geçecek eminim
Nare
Cevahir güzel yorumun icin teşekkür ederim can. Altay çok teşekkür ederim güzel yorumun için. 🌸
EfuLim
Nare teşekkür ederim canım🌸 evet akşama yarışma var, sadece yorumları okumaya gelen arkadaşlarımızı da akşam Askyolu.net adresimize bekleriz, saat 20.30 da başlıyor 🥰
Nare
Beyaz MMM güzel yoeumun için teşekkür ederim canım benim ❣️❣️
Altay
Selam yaz kızım dergi . Baya başarılı olmul hele cizgi karakter ki benim kanal da yazdım anımı anlatmıştım. Ve aynı şekilde olmuş :) umarım devamı gelir . Tebrik ederim :)
Nare
Benim nickimi kullanarak yorum yapan kim ndndjdjd
MaySa
Nare mmm sen giris bilgikerini bırakmıssın sanırsam adapazarlı abi bu :D
NARe'ninGizLiHayraNı
NaRe'mmmm Çok güzel dergi olmuş Hayranım sana =}
Altay
Nare sen email adres bırakmışın.d bende yazip yorum. Bıraktım.d
ARAF
Emeğinize yüreğinize sağlık..güzel olmuş devamını dilerim..
Pnx
Her satırında bir emek var .Harika olmuş ,okurken çok keyif aldım .Dergi yapılma aşamasında yaşadığın şeylere de hakim olduğum için ekstra tebrik ediyorum ama sitem de ediyorum çok aksatıldım .d Eleştiri sayfasına ve kapak resimlerine ekstra bayıldımm.
Nare
Altay tamam teşekkür ederim .ddd gizli hayranimda kim .d Araf abi tesekkurler 🌸
Nare
Pnx desteğin benim için çok değerliydi. Esirgemedin yanımda oldun teşekkür ederim ❣️
Pnx
Baktım sen yanımda olmuyorsun , illa dergim illa dergim diyorsun ben yanında oldum mecbur . ;ddBir dahaki dergide rakibin olabilirm dkhdjdjd
MaySa
Nehir mmm sunucuda en çok kime güvendiğini tahmin edebiliyoruz❤ ama merakta ediyoruz en çok kime güveniyorsun cevabı alalım.d
Nare
Pnx senden bir atak bekliyorum vallahi. Köşe yazarlığı kısmındaki paylaşımların dan anladım aslında sendeki cevheri. Hayırlısı diyelim rakibin zeki olanı olanı makbuldür .nsndnd
Pnx
Aşk nedir kısmında benim cevabımı paylaşmamışsın Nare , sen dedim diye mi ???? Alındım !!!!
Pnx
Holigan Mira sayfasındaki Cevahir’in Mira karşısında boncuk boncuk ter döküşü , Ziyanın vur banaağ çığlıkları harika olmuş ;dd
Nehir
Maysa mmmm Sence kimeee sjsjsj
ZaRa
emegine saglik devamini dileriz..
MaySa
Baş harfi serkan a nehir mmm:D
Hülya
Kizlar emeğinize yüreğinize sağlık
Nehir
Serkan abime güvenim sonsuz öz abim gibi amaaa sunucuda ennnn güvendiğim Sinemimm
ahvaL
Emeğinize, yüreğinize, sağlık ,askyolu.net adına hayırlı uğurlu olsun.
MaySa
İyi ki sormusum tekrardan nehir mmm öğrenmiş olduk:* sinem candır❤
SeRKaN
❤️Nehir immm Abisinin gülü Canımsın Sen benim 🙏🤗
Pnx
Chat GPT bile otoritenden bahsediyor Serkan diktatör müsün nesin ;ddd
Nehir
MaysAşk mmm seviliosun aşk bil :* Serkan abimm seviliosun
SeRKaN
Pnx Bizler Osmanlı gibi işgal ettiğimiz topraklarda adaletimizi Yaydik :) Moğol gibi işgal ettiğimiz yerleri talan etmedik yüreklerde yer edindik dostum :))))) Ne ektiysek onu biçiyoruz Nehir immm Örnek ❤️
Fırat
Her bir sayfası emek kokan, bu quzel eseri alkışlarla hakeden Nare , Emeqine yüreqine Saqlık ..~
Eskidostunuz
Forumlara bakarsanız serkanin cok kıymetli toz konduramadiqi qulbesekerin nerde olduğunu neden yanınızda olmadiqini görürsünüz forumumuzda kalıcı olarak devam etmeniz temennisi ile Askyolu ailesi 😂 Narecim emeğine saglik tebrik ederim
SeRKaN
Ne çok dostumuz varmış Maşallah sanalin Bütün forumculari Yayıncıları Bütün suncuulardaki adminler hep soframizdan geçmis Kimisine aylarimizi kimisine yillarimizi verdik Dostluğumuzun kıymetini bir zaman sonra çiğnemeyi Yakistirdilar bize Kimisi forumlarda heba etti kimisi orda burda ziyan etti Dostluğumuzu.. Herkesin canı Sağ olsun herkes iyi olsun sağlıklı olsun gerisi önemsiz.. ben kimseyi Kaybetmem.. Hiç kimsenin Hayatında Serkan gibi bir dostu olmayacak Sanalda.. Herkes bir noktadan sonra Kullanır işine yaradığı kadar Faydalanır.. Ben dostluğuma bunu hiç yakistirmadim bunu en iyi bilen Benmle seneleri paylasanlardir.. herkesin çarşısı pazar olsun.. Not: Dostunuz diye yorum yapan Seni. Samimiyetine inanmıyorum dürüst bir insan olsan yorumunu gerçek kimligin ile Yapardin selametle..
BaLa
Sanal ailem herkese selam, bu kez gitmedim kimin bedduası tuttuysa basit bir grip canıma okudu bugünde ölmedim şükür ☺️ dergi yine muhteşem olmuş sayfaları tek tek yorumlamaya gücüm yok su an ama her bir cümlesi harika nare m emegine saglık yeni haberleri de dergi den öğrenmiş oldum NoBLe ve Duygu mutlu olun seviliyorsun duygucum noble geceleri horlar burnunu sıkınca uyanıyor canım bide Ba Ba Ba diye sayıklarsa bala demiyor şekeri düşmüştür kesin bal şerbeti yap dök ağzına ☺️ herkesin ramazan ayı mübarek olsun Ramazan sonu görüşmek üzere inşallah
AsiLbey
Öncelikle bu dergide emeği geçen herkesin ellerine sağlık çok ama çok güzel olmuş.Baş kalemimiz Nare ye ayrı bir parantez açmak istiyorum ( Nare gerçekten bilgin,düşüncelerin, yorumlanan ve zeki bir kadın oldugunu hepimize bir kez daha o kaleminle bizlere göstermiş oldun çok güzel olmuş keyifle okudum sanırım yarın tekrar okuyacam.d ) MaySa seninde hakkını yiyemeyiz tabiki sende cok güzel cevaplar vermişsin sorulara bence cok prof olmuş .d Nare yaz kızım dergisine sevgi ve saygılarımı bırakıyorum..🫶🙏
Nare
Pnx evet serkanda biraz diktoturluk var ama malesef bana uygulayamior diktatorlugunu .dddd ______ Fırat can çok teşekkür ederim güzel yorumun için, verdiğim zahmetin karsiligini gördükçe daha çok heves ediyorum emek vermeye 🌸______ ahval teşekkür ederim güzel yorumun icin 💞_______ asilbey can çok saol, yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, çok yorucu bu dergi işi gerçekten ama günün sonunda değdiğini düşünüyorum. İyiki varsınız asilbey iyiki yanimdasiniz 🌼🌼
Nare
Zara hülya çok tesekkr ederim.. keyifli vakit geçirmenize vesile olduysam ne mutlu bana🌼🌼
Sinem
MaySa mmmmm seninde emegine saglik sen ve Nare nin zekasina hayranim cok guzel bir ikili olmussunuz ikinizide tebrik ederim canlarim Nehir mmmmm sennde yerin bende cok ayri cok sewiorum seniii:*
Nare
Yani dostluklar arasında sorun olabilir, zaman gelir çok yakın olduğunda uzak kalabilirsin, hatta bazen en büyük kavgaları en sevdiğine yaşarsın, bunun sebebi de bütün dünya üstüne gelse kılın kimildamaz ama dostundan duyduğun en ufak bişey kırar darmadağın eder insanı. Oyuzden en büyük en ağır kavgaları insan en çok sevdiği ile yaşar... _______ Serkan, guLbeseker le aranizda ne sorun geçti bilmiyorum ama gülbeşeker senin sadık dostlarından. Gulbesekerin ve senin karakterine güveniyorum, iyi olacağınıza inaniorum. 🌼🌸
Nare
Bala geçmiş olsun canım öncelikle Rabbim bütün hastalarımıza şifa versin. 💞 Yorumun mizah dolu, samimiyetlerimize guvendigimiz için karaladik biseyler. Amaç kırmak incitmek değil, samimi ortamımizda yaşadığımız konuları mizaha vurmak... Yorumun için teşekkür ederim canım. 🌼
Nare
Ayrıca Mucize sen dışarda değilsin kalbimdesin :* .d ❣️❣️❣️
SeRKaN
Benim kimse ile Sorunum yok Nare cimmm ne gulbeseker ile ne de başka biri ile 😊
vedat
BoRNoVaLI insan sever Başarılar Dilerim <3
Rh
Emeğinize sağlık olsun
IREM
Cok guzel ve eglenceli keyif aldim okurken emegi gecen herkeze tesekkurler
Nare
Vedat, Rh, İrem teşekkürler 🌼
Nare
Vedat, Rh, İrem teşekkürler..
YazKızımnnn
Emeğine sağlık Narecm
UZAKkizim
Narecim süpersin yiaaa
ÖZELBİRİ
SERKANNNN ABİ ÇŞÇŞÖFVÖFLVÖÇŞÇŞ
SeRKaN
:))))) Özel biri abisinin gülü
Kn
Çok güzel olmuş, emeği geçenlere teşekkür ederim .
Resso
Gayet surukleyici idi yarisina kadar okudum tamamini okudugumda tam yorumumu yapacam
StormaTe
Harika bir çalışma olmuş , benim gibi sunucunuza yeni katılmış biri için güzel bir bilgilendirme de oldu ;) Ufak bir slogan da ben eklemek isterim nacizane... "Nare Yazmayı Bırakma Kızım" elinize emeğinize sağlık