Gravatar Doğrulama

ŞiFa…! – Nehir & Hümaşah: Kalpten Gelen Mısralar

ŞiFa…! – Nehir & Hümaşah: Kalpten Gelen Mısralar

📅 Yayın Tarihi: 26 Ocak 2026

✍️ Köşe Yazarı: Nehir

Hayat çok yoruyor beni
Çıkmaz sokaklarda çare arıyorum
Ama o çare nedir bilemiyorum

O yorgunluğun vermiş olduğu zarardan geriye ne kalıyor ki?
Çektiğim acılara derman ararken yaşadığım hayal kırıklıklarına mı yanayım?
Yoksa değmezmiş dediklerime mi?

Canım acıyor sanki gökten çile sağanağı yağar gibi
Düşünüyorum benden geriye ne kaldı ki?
Sırtımdan aldığım hançerler, vefasızlıklar, nankörlükler…

Benden geriye koskocaman bir hiç kaldı
Elbirliğiyle bitirdiler içimde ki iyi niyeti
Geriye yalnızca gözyaşım ve kırgınlıklarım kaldı!

O aradığım çare nedir diye sorarım kendime
Oysa çare insanın kendine değer vermesinde kendini sevmesinde saklıymış
Çare de şifa da ancak bendeymiş.

-Nehir&Hümaşah

❤️ Beğen 26
Nehir 282
28 Yorumlar
MaySa

Emeğine sağlık nehirim keyifle okudum devamını bekleriz🌸

Okuyucu

Sade ve içten Güzel bir şiir Tebrikler

Eqe

Emeğine sağlık torunum

SeRKaN

Nehirim emeğine yüreğine sağlık Canım benim

Sito

nehoş çok güzel olmuş minnoş

Araf

Emeğine yüreğine sağlık nehir devamını bekleriz..

KaoS

Emeğine yüreğine sağlık canim benim

GuVerCin

Nehir'im çok güzel olmuş kalemine sağlık güzellik...

DuyGu

Oysaa çaree insanın kendine değer vermesi ... Nehirciğim canım bu sözü tuttum çok iyi.. mutluluğu beklemekle olmaz kendimiz yakalamalıyız )) emeğine yüreğine sağlık canım harikasın

Kuzey

Emeğine saglik

Mucize

Emeğine sağlık minnakımmmm severek okudummmmm

ayNa

Çok güzel bir köşe yazısı emeğine sağlık Nehir

ahvaL

Eline ,emegine, yuregine, sağlık .Nehirim çok güzel olmuş,insanların iç sesi olmuşsun ,devamı gelir inşallah 🍀

Pnx

Keyifle okuduk , emeğine sağlık

Mısafırrr

tebrık ederım Nehır

Nare

Nehirim duygularını düşüncelerini nasılda içtenlikle samimiyetinle dokmussun sözcüklere,, kalbindeki masumiyet ve hüzün kalemine inanılmaz bir anlam katmış,, yüreğine sağlık canım benim. Herzaman yanındayım. Seni çok seviyorum.. ❤️❤️

GamzeLi

Çare de şifa da önce kendimizde başlıyor.. kalemine sağlık Nehir mmm 🥰🥰

Beyaz

Nehir mmmmm güzel kuzum benim ne kadar güzel ve içten yazmışsın.. İçimdeki tüm fırtınalı sözleri sen yazıya dökmüş gibisin ..Bu şiir musaden olursa seslendirmek isterim.. emeğine yüreğine sağlık canım kuzum benim ..Her zaman çok değerlisin ve çok yaşına göre olgunsun♥️🥰😘

NoBLe

Emeğine yüreğine sağlık

Nehir

Güzel yorumlarınız için teşekkürler Seviliyorsunuz hepiniz

EsLim

Nehir canım emeğine yüreğine sağlık çok güzel yazmışsın (:

Karaca

Yinede insan kendi küllerinden doğar.. Ve tutunur çaresizliğinin yularından /zira en güzel şeydir umut etmek Çarede şifada dediğiniz gibi kişinin tam'da kendisidir. Emeğe saglık...

Fırat..~

Emeqine Saqlık

Hayat

Nehir cim emeğine yüreğine sağlık canım 🤗🤗

She

Emeğine yüreğine sağlık fıstığımmm yüreğindeki incileri sermişsin, seni çok seviyorum 💛💙🍀

EfuLim

Emeğine sağlık Canım Nehir 🌸

Hande

Nehirimmm güzelliğim çok güzel duygularını dile getirmişsin tebrik ederim kuzumm çok başarılı bir çalışma olmuş emeğine yüreğine sağlık 💕😘😘

Sito

nehoşş çok güzel olmuş :)

Cevap bırakın