📅 Yayın Tarihi: 26 Ocak 2026
Hayat çok yoruyor beni
Çıkmaz sokaklarda çare arıyorum
Ama o çare nedir bilemiyorum
O yorgunluğun vermiş olduğu zarardan geriye ne kalıyor ki?
Çektiğim acılara derman ararken yaşadığım hayal kırıklıklarına mı yanayım?
Yoksa değmezmiş dediklerime mi?
Canım acıyor sanki gökten çile sağanağı yağar gibi
Düşünüyorum benden geriye ne kaldı ki?
Sırtımdan aldığım hançerler, vefasızlıklar, nankörlükler…
Benden geriye koskocaman bir hiç kaldı
Elbirliğiyle bitirdiler içimde ki iyi niyeti
Geriye yalnızca gözyaşım ve kırgınlıklarım kaldı!
O aradığım çare nedir diye sorarım kendime
Oysa çare insanın kendine değer vermesinde kendini sevmesinde saklıymış
Çare de şifa da ancak bendeymiş.
-Nehir&Hümaşah
MaySa
Emeğine sağlık nehirim keyifle okudum devamını bekleriz🌸
Okuyucu
Sade ve içten Güzel bir şiir Tebrikler
Eqe
Emeğine sağlık torunum
SeRKaN
Nehirim emeğine yüreğine sağlık Canım benim
Sito
nehoş çok güzel olmuş minnoş
Araf
Emeğine yüreğine sağlık nehir devamını bekleriz..
KaoS
Emeğine yüreğine sağlık canim benim
GuVerCin
Nehir'im çok güzel olmuş kalemine sağlık güzellik...
DuyGu
Oysaa çaree insanın kendine değer vermesi ... Nehirciğim canım bu sözü tuttum çok iyi.. mutluluğu beklemekle olmaz kendimiz yakalamalıyız )) emeğine yüreğine sağlık canım harikasın
Kuzey
Emeğine saglik
Mucize
Emeğine sağlık minnakımmmm severek okudummmmm
ayNa
Çok güzel bir köşe yazısı emeğine sağlık Nehir
ahvaL
Eline ,emegine, yuregine, sağlık .Nehirim çok güzel olmuş,insanların iç sesi olmuşsun ,devamı gelir inşallah 🍀
Pnx
Keyifle okuduk , emeğine sağlık
Mısafırrr
tebrık ederım Nehır
Nare
Nehirim duygularını düşüncelerini nasılda içtenlikle samimiyetinle dokmussun sözcüklere,, kalbindeki masumiyet ve hüzün kalemine inanılmaz bir anlam katmış,, yüreğine sağlık canım benim. Herzaman yanındayım. Seni çok seviyorum.. ❤️❤️
GamzeLi
Çare de şifa da önce kendimizde başlıyor.. kalemine sağlık Nehir mmm 🥰🥰
Beyaz
Nehir mmmmm güzel kuzum benim ne kadar güzel ve içten yazmışsın.. İçimdeki tüm fırtınalı sözleri sen yazıya dökmüş gibisin ..Bu şiir musaden olursa seslendirmek isterim.. emeğine yüreğine sağlık canım kuzum benim ..Her zaman çok değerlisin ve çok yaşına göre olgunsun♥️🥰😘
NoBLe
Emeğine yüreğine sağlık
Nehir
Güzel yorumlarınız için teşekkürler Seviliyorsunuz hepiniz
EsLim
Nehir canım emeğine yüreğine sağlık çok güzel yazmışsın (:
Karaca
Yinede insan kendi küllerinden doğar.. Ve tutunur çaresizliğinin yularından /zira en güzel şeydir umut etmek Çarede şifada dediğiniz gibi kişinin tam'da kendisidir. Emeğe saglık...
Fırat..~
Emeqine Saqlık
Hayat
Nehir cim emeğine yüreğine sağlık canım 🤗🤗
She
Emeğine yüreğine sağlık fıstığımmm yüreğindeki incileri sermişsin, seni çok seviyorum 💛💙🍀
EfuLim
Emeğine sağlık Canım Nehir 🌸
Hande
Nehirimmm güzelliğim çok güzel duygularını dile getirmişsin tebrik ederim kuzumm çok başarılı bir çalışma olmuş emeğine yüreğine sağlık 💕😘😘
Sito
nehoşş çok güzel olmuş :)